Inbjudan till kickoff 4 mars + årsmöte

Vi inbjuder alla våra medlemmar till en kickoff dag 4 mars där vi kör en heldag med triathlon och träning i fokus. Agendan ser preliminärt ut följande:

Samling 8.15 på klubbhuset Ystadvägen 23 B. Första timmen blir ett löpträningspass på området, vid 9.40 kör vi en stunds återhämtning och föreläsning inomhus. Vid 10.30 går vi gemensamt till Friskis & Svettis anläggning på Heleneholm för ett 90- minuters spinningpass.

Vid 13.15 kör vi en gemensam lunch på klubbhuset.

14.00 inbjuder vi till årsmöte för alla våra medlemmar. Även om du inte är med på kickoffen är du självklart välkommen till årsmötet.

Att delta på kick-offen kostar 150 kr och du föranmäler dig på följande länk.

Är du länken vi saknar?

We want you!

Malmö Triathlon 2017 planeras nu för fullt och vi fyller nu ett par nyckelfunktioner.
Vi söker dig som kan tänka dig att vara cykelansvarig – banchefens högra hand.
Du är med i ett team som där du tillsammans med banchefen planerar och genomför cykelmomentet så att det blir bästa möjliga för våra deltagare.

Låter detta som en intressant utmaning? Eller vet du någon som skulle vara perfekt för jobbet? Kontakta oss för mer information!

Klicka här för att få mer information!